loading...
نینا
زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

چهره ی سبزه ام را با در هم کشیدن ابروهایم مردانه تر نشان می دادم... سینه جلو، دست ها از هم باز... قد بلند و چهارشانگی ام هر چشمی را محو تماشای گام هایم سلانه ام می کرد...

آبشاری از غرور به وسعت تمامی عقده هایم از چشم های درشت و خوف انگیزم جاری بود...

چهره ای محکم ... چشمانی نفوذ ناپذیر... هیکلی زمخت و نگاهی پرمهابا باعث شده بود تا هیچ عابری نتواند نگاهش را با نگاهم گره بزند...

و هنگامی که دلم لرزید همه ی مردانه هایم فرو ریخت... همه ی همه اش...

و تنها تو بودی که به من ثابت کردی می توانی در سینه عقابی، دل مرغ عشقی را جای دهی...

 

 

 


زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
زمانی که کاربران با مشکل کمبود حافظه روی ‌سیستم روبه‌رو می‌شوند، نخستین راهی که برای حل آن در پیش روی ‌خود می‌بینند، آزاد کردن بخشی از حافظه با پاکسازی سیستم توسط نرم‌افزارهایی چون CCleaner است و شاید پاک کردن برخی برنامه‌هایی که دیگر مورد استفاده نیستند؛ اما محل‌هایی است که به رغم آنکه حافظه بسیاری ‌اشغال کرده‌اند، معمولا کاربران از آن‌ها بی‌خبرند!به گزارش «تابناک» حتی وقتی سیستم خود را با ‌ابزارهای جانبی ‌پاکسازی می‌کنید، می‌بینید که شاید‌ حدود ۱۰ درصد از فضای اشغال شده ـ در خوش‌بینانه‌ترین حالت ـ را آزاد‌سازی کرده‌اید؛ در حالی که در حافظه محل‌هایی است که شما از آن‌ها بی‌خبرید و هیچ برنامه پاکسازی نیز سراغ آن‌ها نمی‌رود، ولی به شدت حافظه سیستم را اشغال کرده‌اند.

برای نمونه، پوشه SoftwareDistribution در مسیر ویندوز، یکی از این محل‌هاست که گاه‌ حتی تا ۵۰ گیگابایت از حافظه را اشغال می‌کند؛ اما نه خود کاربران و نه برنامه‌هایی نظیر CCleaner هیچ‌ گاه آن را بررسی نمی‌کنند.

نخستین راه این است که یک به یک به بررسی پوشه‌های موجود در حافظه بپردازید و با دیدن میزان حافظه اشغالی توسط آن‌ها در صورت لزوم، ‌آنها را پاک ‌کنید. این روش بسیار زمان‌بر و البته غیر کاربردی است. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارد که به سرعت اطلاعات پوشه‌ها را به لحاظ حافظه اشغالی در اختیار شما‌ می‌گذارد و تصمیم‌گیری را به شما واگذار می‌کند.

در اینجا شما را با چند نمونه از آنها آشنا می‌سازیم:

با مشکل کمبود حافظه مواجه اید؟ نگاهی به این ابزارها بیندازید!

1 – TreeSize Free

این برنامه به دلیل سرعت بالای خود در ارائه اطلاعات مربوط به اشغال حافظه توسط پوشه‌های مادر، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در این زمینه است.

میزان حافظه اشغال شده در هر پوشه در این برنامه با نمودارهای گرافیکی زیبا و ساده نمایش داده شده است و زمانی که شاخه‌های زیر مجموعه پوشه‌ها را باز کنید، همین نمودار در خصوص آن‌ها نیز نمایش داده می‌شود و کاربر را ‌‌دقیق و ساده از جزئیات اشغال حافظه پوشه‌ها با خبر می‌سازد.

شروع به کار این برنامه از طریق منوی Scan و انتخاب یک درایو یا مسیر است و بلافاصله پس از پایان اسکن، اطلاعات لازم نمایش داده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند نحوه نمایش اطلاعات را در نمای درختی این نرم‌‌افزار تغییر دهند؛ برای نمونه، می‌توانید نمایش اطلاعات را از حالت متنی به حالت درصدی تغییر دهید.

همچنین این نرم‌افزار گزینه خود را در منو‌ محتوایی ویندوز و در Shell اکسپلورر تعبیه می‌کند و امکان اسکن هر پوشه را‌ جداگانه می‌دهد.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

با مشکل کمبود حافظه مواجه اید؟ نگاهی به این ابزارها بیندازید!

2 – RisNacs

این برنامه شبیه به نسخه ساده‌تری از TreeSize است، زیرا به‌‌ همان طریق با نمایش نمودارهایی میزان حافظه اشغالی هر پوشه را‌ روی حافظه به درصد نشان می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مورد نظر را نظیر تعداد فایل‌های هر پوشه، نمایش درصدی و متنی و مانند آن را در یکجا ارائه کند.

برای شروع به اسکن با این نرم‌افزار ‌روی آیکون پوشه زرد رنگ بر ‌نوار ابزار برنامه کلیک کنید. سرعت اسکن بسیار بالاست و همچنین گزارش آن می‌تواند در قالب فایل‌های HTML و XML ذخیره شود. همچنین کاربران امکان تغییر و شخصی‌سازی رنگ نمودار‌ها را دارند:

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

با مشکل کمبود حافظه مواجه اید؟ نگاهی به این ابزارها بیندازید!

3 – Folder Size

این نرم‌افزار در دو نسخه تجاری و رایگان ارائه می‌شود و هرچند نسخه رایگان آن ابزارهایی نظیر فیلتر‌ها و اسکن شبکه را‌ ندارد، در نوع خود، ابزاری تمام و کمال است. این نرم‌افزار با کمک Adobe Flash به ارائه نمودارهای گرافیکی متحرک سازی شده برای نمایش درصد اشغال حافظه پوشه‌ها می‌پردازد.

برای کار با این نرم‌افزار کافی است ‌آن را اجرا کرده و سپس از لیست پایین افتادنی در نوار ابزار درایو مورد نظر خود را برگزینید و ‌روی آیکون سبز Play کلیک کنید. اطلاعات تا زمانی که اسکن کامل نشود، نمایش داده نمی‌شود و البته سرعت اسکن نرم‌افزار بسیار بالاست.

پس از پایان اسکن کاربر با دو نمونه از ارائه اطلاعات (متنی و گرافیکی) روبه‌رو می‌شود که البته هر کدام از آن‌ها قابل حذف ‌است. این دو نما به خوبی اطلاعات اشغال حافظه پوشه‌ها را به کاربر می‌‌دهد.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

با مشکل کمبود حافظه مواجه اید؟ نگاهی به این ابزارها بیندازید!

4 – Xinorbis

اگر از آن دسته ‌کاربرانی هستید که عادت به زیر و رو کردن حجم انبوهی از اطلاعات را دارید، این نرم‌افزار مخصوص شماست. به این دلیل که ‌تقریبا هر چیزی را که ‌روی حافظه هست و بخشی از آن را اشغال کرده، نمایش می‌دهد و اطلاعات را به راه‌های گوناگون در اختیار کاربر می‌گذارد.

برای اطلاعات متفاوتی همچون نوع فایل‌ها، پسوند‌ها، تاریخچه و سایز پوشه‌ها، پنجره‌های جداگانه‌ای در این نرم افزار وجود دارد و همچنین اطلاعات می‌توانند در قالب متنی یا نمودارهای گرافیکی میله‌ای یا دایره‌ای نمایش داده شود.

پنجره اصلی Summary در‌بر‌دارنده اطلاعات کلی مربوط به بزرگ‌ترین پوشه‌ها ‌روی حافظه به لحاظ اشغال آن هستند و کاربران می‌توانند با کلیک بر‌ Folder Properties نماهای گوناگون برای نمایش اطلاعات را بررسی کنند. همچنین در بخش Advanced این نرم‌افزار، ابزارهای کاربردی نظیر ابزار یافتن فایل‌های مشابه و تکراری و همچنین سیستم گزارش‌گیری جامع با قابلیت ذخیره به چندی فرمت وجود دارد.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

با مشکل کمبود حافظه مواجه اید؟ نگاهی به این ابزارها بیندازید!

در پایان باید گفت، هدف همه این ابزارها این است که برای پاک‌سازی حافظه و آزاد کردن بخش مهمی از آن ـ که توسط سایر ابزارها نادیده گرفته می‌شوند ـ به کمک کاربران بیایند. اینها چند نمونه از بهترین ابزارها در این سطح کاری هستند و مسلما آگاهی از تجربیات شما در بخش نظریات مانند همیشه مکمل اطلاعات گفته شده است.


زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
می خندم...

ساده می گیرم...

ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی میرقصم ...

نه اینکه دل خوشم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!

مدتی طولانی شکســــتم، زمین خوردم،

سخــــتی دیدم، گــــریه کردم و حالا ...

برای " زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام ...!

روحم بزرگ نیــــست! دردم عمیــق است ...

می خندم که جای زخــم ها را نبینی


زندگی فضایی بازدید : 3 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
اشک ما  مرثیه خوان فرات است.... مولای ما..قتیل العبرات است....


فاطمیه نجف باشم.... می شود یعنی؟


زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بگرده بچرخه این دنیا،که شاید این روزا بگذره

شاید من فراموشت کنم،که یادت نباشم یکسره

 

دعا میکنم فردا بشه،امروزمو تمومش کنم

عادت کردم دیگه من برات،زندگیمو حرومش کنم

 

بگرده بچرخه این دنیا،من شکسته تر بشم ازین

من نزدیک بشم به مردنم،خسته ام بس که خوردم زمین

 

نا ندارم که از جام پاشم،یه عمره دست و پام زخمیه

تو دیگه اینو خوب میدونی،که اسم کارات بی رحمیه

 

تو یه آهن پرست بودی که،فک کردی کفنت جیب داره

زندگی پر از دستندازه،گاهی هم سمت ما شیب داره
زندگی فضایی بازدید : 3 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
۱-چرا خاک فرسایش میابد؟؟

زیرا خاک حاصل خیزی خود را از دست داده است

متاسفانه در بیشتر کشور ها به دلایل مختلف خاک زمین های کشاورزی  ضعیف شده و حاصل خیزی خود را از دست داده

 


زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
System Navigator 
 
System Navigator 5.0.1.004 Final نرم افزاری برای مدیریت فایل ها و فولدرها می باشد که با ظاهر کاربر پسند خود به کاربران خود این امکان را می دهد تا با تمامی گزینه های موجود در نرم افزار به مدیریت کامل فایل های خود بپردازند و از آنها به راحتی استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات بیشماری است که از جمله آنها میتوان به کپی، حذف، جابجا کردن، آرشیو کردن و باز کردن فایل های آرشیو شده اشاره کرد. شما با نصب این نرم افزار امکانات کاملی جهت مدیریت منابع خود خواهید داشت .


زندگی فضایی بازدید : 2 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
کلیک دزدی یا «Click jacking» روش هوشمندانه‌ای است که هکرها برای ترغیب کاربران به کلیک کردن روی آیکن و یا فایلی ویروسی به کار می‌گیرند.

                                               


به گزارش ایتنا از ایسنا، پلیس فضای تولید و تبادل فرماندهی انتظامی هرمزگان در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار در مورد کلیک دزدی اعلام کرد: کلیک دزدی یا «Click jacking» روش هوشمندانه‌ای است که هکرها برای ترغیب کاربران به کلیک کردن روی آیکن و یا فایلی ویروسی به کار می‌گیرند. 
در این روش کاربر بدون این که بداند ممکن است با یک کلیک کردن ساده چه اتفاقات ناگواری برای سیستمش رخ بدهد، در دام هکرها می‌افتد.


زندگی فضایی بازدید : 1 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
يک روز دو دوست با هم و با پاي پياده  از جاده اي در بيابان عبور مي کردند.بعد از چند ساعت سر موضوعي با هم اختلاف پيدا کرده و به مشاجره پرداختند.وقتي که مشاجره آنها بالا گرفت ناگهان يکي از دو دوست به صورت دوست ديگرش سيلي محکمي زد .بعد از اين ماجرا آن دوستي که سيلي خورده بود بر روي شنهاي بيابان نوشت :

امروز بهترين دوستم به من سيلي زد.

سپس به راه خود ادامه دادند تا به يک آبادي رسيدند.چون خيلي خسته بودندتصميم گرفتند که همانجا مدتي در کنار برکه به استراحت بپردازند.

ناگهان پاي آن دوستي که سيلي خورده بود لغزيد و به برکه افتاد.

کم کم او داشت غرق مي شد که دوستش دستش را گرفت و او را نجات داد .بعد از اين ماجرا او بر روي صخره اي که در کنار برکه بود اين جمله را حک کرد:

امروز بهترين دوستم مرا از مرگ نجات داد.

بعد از آن ماجرا دوستش پرسيد اين چه کاري بود که تو کردي ؟

وقتي سيلي خوردي روي شنها آن جمله را نوشتي و الان اين جمله را روي سنگ حک کردي ؟

دوستش جواب داد وقتي دلمان از کسي آزرده مي شود بايد آن را روي شنها بنويسيم تا بادهاي بخشش آن را با خود ببرد. ولي وقتي کسي به ما خوبي مي کند بايد آن را روي سنگ حک کنيم تا هيچ بادي نتواند آنرا به فراموشي بسپارد.


تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 2,137