loading...
نینا
زندگی فضایی بازدید : 22 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اول یه بوس گنده برای نوا کد....نمیدونم چی بگم...فقط مرسی...100000بار...

این آهنگ عشق منه....منو یادخیلی ازخاطرات میندازه....

اگه یه آهنگ غمگین فارسی توگوشیم باشه اینه....

خییییییییلی دوسش دارم والانم رووبمه...

خیلی این آهنگ قدیمیه...ولی حسشودوس دارم...متنشو...آهنگشو...همشو...

...................................................... :(

بیشترش منو یاددخی خالم میندازه....خیلی وخته ندیدمش...

بخاطردیوونه بازیامون...

بخاطرخیییییییلی از دردسرایی که باهم درس کردیم...

بخاطرکلی خاطره...میثموداشتی؟؟؟

کلی همخوانی بااین آهنگ...کلی تکرار : "اگه توبامن نباشی یاکه ازمن جداشی یامث فرشته هاشی ...

بری وپیشم نباشی......"

کلی گریه....

کلی تداعی خاطرات..

کلی پشیمونی....البته واسه توها...من که اهل این برنامه ها نبودم کصافط....

کلی اشک که الان توچشام جمع شده...

خدامن اینجوری نبودم...کسایی ک منومیشناسن میدونن...

انقداحساساتی نبودم....

به درک...

واااااااای...یادش بخیر...عین دوتا دیوونه بودیما....

دوست دارم دخی آشغال....دلم واست یه ذره شده....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 2,163