loading...
نینا
زندگی فضایی بازدید : 20 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

این روزها

حرف هایت تنها روز هایی را برای من تداعی میکند که

تو حتی یک نقطه هم در زندگی ام نبودی اما گویی من این روزهارا زندگی کرده بودم

ارامشی برایم مهم شد که حتی روزی به ان فکر هم نمیکردم

از بین بردن تشویش چشمانی برایم مهم شد که حتی در نوشته هایم هم نبود

به جرم تمام این افکار محاکمه شدم

انگار نباید در دنیای سرد این ادم ها نگران طوفانی بودن قلبی باشی

که از سردی نگاهشان میلرزد

اما من میخواهم قانون شکن باشم

نمیخواهم نگاهم مثل تمام عابران یخ زده باشد من این گرمای نگاهم را

هدیه میدهم حتی اگر اولین مجرم دادگاه مردم باشم...


http://upsara.com/images/c0pevt5b6j7ci2puqr7m.jpg


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 2,143