loading...
نینا
زندگی فضایی بازدید : 1 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

اولین دوره ی نشست عمومی تئاتر سمیرم

با عنوان تئاتر برای همه

به همراه پخش فیلم تئاتر( ویژه جشنواره تئاتر فجر)

زمان: پنج شنبه هر هفته ساعت 3 عصر

مکان: سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی


زندگی فضایی بازدید : 1 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

+بــ بعضیــــــﺎ ﺑﺎس ﮔﻔﺖ:

عــَوَض شــُدَمــــ

امــآ هـــــــنـــــو مثهــ

تـــــــــــــــُو

عـــَوَضــیـ نشـــُدَمــــ

اشـــتــــیاقیــمــ ندارمـــ:)

شــُمــآآ اِدامـهــ بدهـ بفرمــآ


زندگی فضایی بازدید : 1 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام  همــدم 

بعد اون روزی که با عصبانیت با مسعود حرف زدم و اون قطع کرد و رفت ...دیگه کاری به کارش نداشتم ینی یکی دوبار بهش پیام دادم جوابمو نداد منم ناراحت شدم بهش گفتم میشه بگی چرا وسط حرف ول میکنی میری؟گفت چون ناراحتم از حرفات چرا اون حرفارو به من زدی :| گفتم چه ربطی داره؟اصلا دلیلی برا ناراحتی وجود نداره ...خلاصه آشتی کرد خرس گنده :| ولی میدونی همدم دیگه حوصله و حس قبلو ندارم  دیگه منتظرش نمیشم دیگه مهربون نیستم ...هیچ خبری ازش نمیگیرم ...برام مهمه اما دیگه حوصله خودمم ندارم خودمو از آدما جدا کردم ...تنهایی رو ترجیح دادم ...اینطوری خیلی بهتره ..فرناز میگفت حرفاتو که به ماها نمیگی لااقل بشین جلو آینه به خودت بگو خودتو سبک کن :| احساس پیری میکنم وقتی هیچ حسی تو وجودم نیست ...نمیدونم تو دنیا چی میتونه منو خوشحال کنه؟...چیزی به ذهنم نمیرسه...

این هفته خیلی خسته شدم ...سرم شلوغ بود...یادم باشه عکس لباس عیدمم بذارم :)


زندگی فضایی بازدید : 2 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
زمستان نگاهت

مرا با خرس هم آغوش نموده

و کلاغ های نحس را

از کاج های زندگیم

پرواز داده است ...

گرمای دستانت را

از من مگیر !!!

برف های خشمت را

اندکی به آب بکش ...

تا پایان زمستان راهی نیست !

فردا بهار میرسد و من ...!

باز هم شکوفه خواهم داد

آنگاه تو میمانی

و خاطرات خواب زمستانیت ...


زندگی فضایی بازدید : 5 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

گزارش کاراموزی بنیاد مسکن



          

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل گردیده است.
  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ یک دفتر مرکزی در پایتخت (تهران) و ۳۱ شعبه در مراکز استانها و بیش از ۲۷۸ شعبه فرعی در سطح شهرستانهای کشور دارد.
  به علاوه هفت سازمان اجرایی نیز عملاً به منظور انجام مسئولیت ویژه بنیاد مسکن در رابطه با توسعه مسکن در شهرها و روستاها و اقشار کم‌درآمد و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح عهده‌دار وظایف مربوط می‌باشند.
اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌طبق اساسنامه و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی عبارتند از :
    –  مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاههای مختلف
    –  تهیه طرح مجتمع‌های زیستی و واحدهای مسکونی ارزانقیمت و اجرای آنها به طور مستقیم یا با مشارکت مردم و همکاری دستگاههای ذیربط در روستاها و شهرها
   –  تهیه زمین مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد و آماده سازی آنها
  –  کمک در جهت تأمین مصالح ساختمانی کشور از طریق تهیه، تولید و توزیع
   –  تهیه طرح‌های‌هادی و اصلاح معابر در روستاها با هماهنگی دستگاههای ذیربط و اجرای آن با مشارکت مردم از محل اعتبارات مصوب واگذاری دولت
   –  تهیه و ارایه طرحهای لازم برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر جنگ، سیل، زلزله و سایر سوانح طبیعی و اجرای آنها با مشارکت مردم و هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاههای ذیربط
  –   مطالعه و برنامه ریزی و اجرای مصوبه دولت مبنی بر ساخت دو میلیون واحد مسکونی روستایی طی دو برنامه پنج ساله توسعه کشور (ساخت سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی)

    

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


مخالفت ضرغامی با درخواست مناظره تلویزیونی درباره توافق اتمی

زندگی فضایی بازدید : 1 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

آقای ضرغامی باارسال نامه‌ای به نمایندگان گفته که مذاکره تلویزیونی با رئیس‌جمهوری بر سر توافق‌نامه ژنو در شرایط فعلی به صلاح نیست
عزت‌الله ضرغامی، رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در نامه‌ای رسمی به عده‌ای از نمایندگان مجلس با درخواست‌ آنها برای مناظره تلویزیونی با رئیس‌ جمهور در مورد پرونده هسته‌ای ایران مخالفت کرد.

حمید رسایی، از نمایندگان منتقد دولت روحانی در مجلس شورای اسلامی، روز شنبه، دهم اسفندماه، این نامه را که تاریخ سوم اسفند را دارد بر روی وب‌سایت رسمی‌ خود منتشر کرده است.

در این نامه آقای ضرغامی می‌نویسد که برای پاسخگویی و طرح نظرات متفاوت با قرائت رسمی دولت «باید حقی وجود داشته باشد»، اما در حال حاضر «سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته‌ای کاملا تبیینی و حمایتی است».

رئیس صدا و سیما مناظره درباره توافق‌نامه اتمی ژنو را «به چالش کشیدن سیاست‌ها و اقدامات در حال انجام» دانسته که منجر به «تضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی کشور» می‌شود و «به صلاح کشور نمی‌باشد».  

آقای ضرغامی در این نامه از نمایندگان «عذرخواهی» و ابراز امیدواری کرده است که با «گذشت زمان» شرایط و زمینه فراهم شده و «بحث‌های کارشناسی و تضارب آرا» درباره توافق‌نامه ژنو انجام شود.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، روز ۱۵ بهمن‌ماه در جمع روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی از کسانی که منتقد توافق‌نامه ژنو هستند انتقاد کرده بود و گفته بود: «چرا یک عده کم‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند؟» 



این اظهار نظر رئیس‌ جمهور ایران که از تلویزیون پخش شد واکنش‌های بسیاری به همراه داشت و سبب شد تا ۱۹ تن از نمایندگان مجلس از جمله آقای رسایی در نامه‌ای از رئیس رادیو و تلویزیون ایران بخواهند تا اجازه دهد آن‌ها در یک مناظره تلویزیونی جواب انتقادات رئیس‌ جمهور را بدهند.

روح‌الله حسینیان، مهدی کوچک‌زاده، علیرضا ذاکانی و حسین نجابت از جمله دیگر امضاکنندگان این نامه بودند. 

آن طور که  خبرگزاری فارس در این باره گزارش داده بود، نمایندگان مجلس از عبارت «بی‌سواد خواندن» منتقدان ژنو برآشفته بودند و به همین جهت درصدد انجام مذاکره‌ای عمومی و تلویزیونی برآمدند.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...16 17 صفحه بعد

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 2,151